נסיון מקצועי

חניטל היא שותפה מובילה במחלקת הליטיגציה של המשרד והיא בעלת ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בסכסוכים מורכבים בתחומי המשפט המסחרי – אזרחי על כל גווניו. חניטל בעלת ידע משפטי רחב ומעמיק והתיקים בהם היא עוסקת הם, לרוב, בהיקף כספי משמעותי או בעלי רגישות גבוהה עבור לקוחות המשרד או מערבים סוגיות משפטיות מורכבות ותקדימיות.

לחניטל מומחיות מיוחדת בתביעות ייצוגיות ובתביעות נגזרות ובתחומים אלו היא מייצגת שורה ארוכה של לקוחות גדולים ומובילים בתחומם בישראל ובחו"ל בכל ענפי המסחר: תקשורת, בנקאות, יצרני רכב, ביטוח, מזון, תעופה וכיוצ"ב.

לחניטל בקיאות רבה בדיני תאגידים, דיני ניירות ערך ודיני חדלות פרעון ובהקשרים אלו היא מייצגת חברות פרטיות וציבוריות וכן נושאי משרה בחברות – דירקטורים, מנכ"לים ואחרים. כמו כן, לחניטל הבנה עמוקה בתחום הגנת הפרטיות והצד המשפטי של עולמות ה-Big Data והיא מעורבת בהליכים בתחום זה המעוררים שאלות חדשניות ותקדימיות.

חניטל מעניקה ייעוץ משפטי ללקוחותיה מהשלב הראשון ועוד בטרם נולד ההליך המשפטי תוך ניהול הסיכונים והסיכויים המשפטים והמסחריים בניסיון למנוע את ההליך המשפטי או לצמצם את מימדיו.

חניטל מלווה מחלקות משפטיות של חברות גדולות במשק (למשל, בתחום התקשורת, בנקאות, תעופה) ומייעצת באופן שוטף בענייני רגולציה ובעניינים אחרים כגון דיני הגנת הצרכן, דיני הגנת הפרטיות, חוק הספאם וכיוצ"ב. כמו כן, חניטל מסייעת ללקוחותיה בניהול משברים בעת התרחשותם. בתוך כך מסייעת חניטל ללקוחות בהבנת משמעויות רוחב משפטיות ומתווה דרכי פעולה שתכליתן לגדר את השלכותיו המשפטיות של המשבר.

בנוסף, חניטל מייצגת בהליכים בתחום דיני המשפחה ותורמת בהליכים אלו מניסיונה העשיר בסוגיות מתחום המשפט האזרחי/מסחרי כגון הערכת שווי חברות; נאמנויות; סוגיות של משפט בינלאומי פרטי וכיוצ"ב.

לחניטל ניסיון גם בתחום המנהלי לרבות ליווי לקוחות בהליכי אכיפה מנהלית והליכי חקירה מנהליים וכן במשפט הפלילי (עבירות כלכליות/ צווארון לבן).

חניטל בעלת ניסיון עשיר בייצוג חברות תעופה וחברות תיירות בהליכי ליטיגציה ובפרט הליכים ייצוגיים רבים בטענות שונות להפרת הדין הישראלי ודין זר בתחום זה. חניטל ייצגה בכמה מהתיקים הבולטים והמשמעותיים ביותר בתחום, שבחלקם עיצבו את דיני התעופה ודיני הצרכנות הייחודיים לתחום זה. חניטל אף מעניקה ליווי שוטף לחברות תעופה ותיירות במגוון תחומים ומייצגת חברות תעופה זרות הפועלות או מבקשות לפעול בישראל, ומייעצת להן בדבר החובות החלות עליהן על פי הדין הרלוונטי.

חניטל בלינסון סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב בשנת 2003 ובמקביל סיימה בהצטיינות לימודי תואר ראשון בניהול מאוניברסיטה זו. בשנת 2007 סיימה בהצטיינות יתרה את לימודי התואר השני במשפט מסחרי בתוכנית הנלמדת באוניברסיטת תל אביב בשילוב עם אוניברסיטת ברקלי – קליפורניה.

חניטל הצטרפה למשרד כעו"ד בשנת 2004 והיא שותפה משנת 2012. לחניטל אף הסמכה כמגשרת.

דירוגים

Global 2024: Transportation: Aviation
Legal500 Next Generation Partner
2023: Dispute Resolution: Class Actions (Including Derivative Actions), Dispute Resolution: Local Litigation And Arbitration

Chambers Global

Hanital Belinson Navon is an excellent lawyer

Hanital has expert knowledge of the field

השכלה
2007 אוניברסיטת תל אביב – אוניברסיטת ברקלי, קליפורניה | LLM (משפט מסחרי)
2003 אוניברסיטת תל אביב | LLB
2003 אוניברסיטת תל אביב | BA (ניהול)
הסמכה
2004 ישראל
תפקידים נוספים
מגשרת מוסמכת
Hanital Belinson Navon

חניטל בלינסון-נבון

שותפה
מגדלי עזריאלי, מנחם בגין 132, תל אביב
Hanital Belinson Navon