מיזוג משרדי עורכי הדין הגדול בישראל: יגאל ארנון ותדמור לוי, מתמזגים

20 מרץ, 2022


אנו שמחים להודיע על מיזוג משרד יגאל ארנון ושות' – עם משרד תדמור לוי ושות'. הסכמי המיזוג נחתמו – ובעתיד הקרוב נודיע על כניסת המיזוג לתוקף ונהיה למשרד אחד.
 
המשרד הממוזג, שיהיו בו יותר מ-350 עורכי דין, מהם כ-140 שותפים, ו-70 מתמחים. המשרד שוכן במגדלי עזריאלי בתל אביב ובנחלת שבעה בירושלים. מיקום משרדי הפירמות אינו מצריך שינויי מיקום וכתובת. לעת הזו נשארים כפי שהיו כתובת המשרד, מספרי הטלפון, כמו גם כתובות המייל של המשרד וצוותו, וכן אתר האינטרנט של המשרד.
 
אנו נשמח כמובן להמשיך ולתת לכם שירות מעולה, ואף להרחיב ולסייע בתחומים נוספים. המשרד הממוזג מתאפיין בתחומי ליבה חזקים במיוחד, ובהם מיזוגים ורכישות, הייטק, ליטיגציה, נדל״ן, בנקאות ומשפט מסחרי. לצד תחומי הליבה – מומחיות בדיני תחרות, תשתיות, מימון פרויקטים ואנרגיה, חדלות פירעון, תכנון ובניה, שוק ההון וניירות ערך, רגולציה, זכויות-יוצרים, בריאות, מיסים, דיני עבודה, דיני ספורט, ניהול הון אישי ומשפחתי, הגנת הסביבה, רשויות מקומיות ומיסוי מוניציפלי, מערכות תשלום, תחבורה, תעופה, טלקום ומדיה, ביטחון והגנת המולדת, ותחומים רבים נוספים.
 
משרד יגאל ארנון הוא משרד ותיק הקיים כבר 65 שנים, שמִיצב את עצמו מראשית דרכו ככוח משפטי מוביל ויצירתי. הוא צמח במהלך השנים באופן אורגני, התפרשֹ על תחומי משפט רחבים, עם יכולות מוכחות בארץ ובחו"ל, בפעולה ממשרדים בירושלים ובתל אביב. הוא מתמקד בתחומי המיזוגים והרכישות, ליטיגציה, הייטק, בנקאות ונדל״ן. משרד ארנון מונה כ-230 עורכי דין, מהם כ-90 שותפים, וכ-45 מתמחים. המשרד מייצג גורמים מובילים בשוק הישראלי וחברות רב לאומיות גדולות.
 
משרד תדמור-לוי הוא פרי של מיזוג בין משרד תדמור, שהוקם לפני כ-17 שנים, עם משרד פרופ׳ יובל לוי שנוסד עוד בשנת 1973. המשרד מתמקד בתחומי הליטיגציה, דיני תחרות, מימון פרויקטים, מיזוגים ורכישות, אמצעי תשלום ונדל״ן. הוא מייצג פירמות מובילות בישראל וחברות רב לאומיות גדולות. משרד תדמור לוי מונה כ-130 עורכי דין, מהם 52 שותפים, וכ-25 מתמחים.
 
אנו מאמינים כי המשרד הממוזג ייתן מענה מקצועי ומשפטי שהוא מן הטובים בישראל. אין מדובר רק בגודל המשמעותי של המשרד המאוחד; בשורה של תחומי ליבה יוצר המיזוג היקף פעולה, עוצמה ומובילות ומקצועית, אשר יציבו את משרד יגאל ארנון – תדמור לוי בחזית משרדי עורכי הדין הגדולים והייצוג המשפטי בישראל.
 
נמשיך לתת שירות משפטי ברמה הגבוהה ביותר למאות לקוחותינו המובילים בישראל ובעולם. אנו מודים לכם על עבודתכם עמנו, ומקווים להמשך שיתוף פעולה פורה, ואף רחב מבעבר.

היכנסו לכתבה המלאה

רוצים לדעת עוד?
צרו קשר

שירי מנשה

ראש מחלקת שיווק ופיתוח עסקי

מתן בר-ניר

יועץ תקשורת, OH! PR