בלוקצ׳יין וקריפטו

אודות

משרד ארנון, תדמור-לוי הוא בין המשרדים המובילים בישראל בתחום הבלוקצ׳יין והקריפטו, עוד מליווי המיזמים הראשונים שפעלו בישראל בנושא. אנו זוכים בעקביות להכרה כמומחים מהשורה הראשונה בתחום, לפי מדריכי הדירוג המקומיים והזרים ואנו מייצגים באופן שוטף לקוחות רבים ובולטים בענף.

בין לקוחותינו אפשר למצוא את החברות הוותיקות בענף Bit2c ו- Bits of Gold שפעילות כבר למעלה מעשור, ולוו על ידינו בהליכים רגולטוריים עד לקבלת רישיונות, חברות טכנולוגיות כמו GK-8 (נמכרה ל-Celsius), משקיעים כמו Paypal (רכשו את Curve), Overwolf, זירות מסחר עולמיות שקיבלו ביחס לפעילות אפשרית בישראל, וכן חברות המתמחות בפיתוח מוצרים ושירותים בעולמות הבלוקצ'יין והקריפטו ולהן פעילות חובקת עולם.

עורכי הדין שלנו משלבים הבנה רחבה של הטכנולוגיה ויישומיה, יכולת לתת ייעוץ משפטי במגוון רחב של נושאים, יצירתיות, הכרות עם המגמות הרגולטוריות בעולם, ובעיקר ניסיון מצטבר שמאפשר לנו ללוות מיזמים בפעילותם בארץ ובעולם.

מגוון השירותים המשפטיים שאנחנו מעניקים בתחום כולל ייצוג מול הרשויות הרגולטוריות (רשות ניירות ערך, רשות שוק ההון, רשות לאיסור הלבנת הון ורשות המסים), הקמת קרנות השקעה, אלגו-טריידינג, התמודדות עם נושאי הלבנת הון וכללי ציות (KYC/AML), ליווי בהנפקת טוקנים (ICO, TGE), פעילות בעולמות ה- Defi, הקמת ארגונים מבוזרים אוטונומיים (DAO), פיתוח מוצרים בתחום הבלוקצ'יין לתעשיית הפינטק, ייעוץ לפלטפורמות משחקים משולבות מטבעות קריפטוגרפיים, וניהול מערכות תשלומים.

המשרד נוטל חלק פעיל בגיבוש ופיתוח תחום הידע של מטבעות קריפטוגרפים, זאת על ידי השתתפות והצגה בכנסים ופאנלים שונים, פרסום מאמרים וראיונות לתקשורת בישראל ובעולם. כמו כן, חברי הצוות המשרדי, היו מעורבים באופן פעיל עם גורמי הרגולציה הישראלית הרלוונטית בגיבוש מדיניות והנחיות בנושא מטבעות קריפטוגרפים. המשרד היה אחד ממייסדי רשת בינלאומית של עורכי דין מובילים בעולמות הבלוקצ'יין והקריפטו, והוא פעיל מול משרדים מובילים בתחום זה בעולם.

דירוגים