טכנולוגיות מתקדמות ו-AI

אודות

מחלקת הטכנולוגיות המתקדמות במשרד ארנון, תדמור-לוי נולדה מתוך הצורך של לקוחותינו להיות בחזית הטכנולוגיה העולמית, וממחויבותנו העמוקה לספק להם שירותים משפטיים מהשורה הראשונה גם באותם אזורים חדשים ולעתים לא מוכרים. הגישה המשפטית שלנו היא שאסטרטגיה משפטית נבחרת מתוך הבנה עמוקה של המאפיינים הייחודיים לכל טכנולוגיה, וכי פתרונות משפטיים בעולם הטכנולוגיות המתקדמות צריכים להיות פרקטיים, צופי פני עתיד ומותאמים אישית לכל מיזם.

הצוות שלנו מלווה לקוחות במכלול רחב של צרכים משפטיים, החל מעבודה עם סטארט-אפים בשלבים מוקדמים ועד למתן חוות דעת עבור תאגידים בינלאומיים בסוגיות משפטיות מורכבות הנוגעות לרגולציה וחשיפות משפטיות. המחויבות שלנו לטיפול באתגרים המורכבים של טכנולוגיות מתקדמות הביאה אותנו לייצג תמהיל רחב וייחודי של לקוחות מובילים מתחומים שונים, המשקפים את מעורבותנו במגוון רחב של נושאים, כמו בינה מלאכותית, בלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפים, IoT, פרטיות, אבטחת מידע, Web 3.0, מטאוורס, גיימינג ועוד.

לנוכח המציאות הגלובלית המשתנה בה נדרשים לקוחותינו לפעול אנחנו רואים חובה ללמוד, להתעדכן ולעדכן את הלקוחות בהתפתחויות הרגולטוריות והמשפטיות בזירה הגלובלית והמקומית. לצורך כך, אנו במגע מתמיד עם הרגולטורים הישראלים ומשתפים איתם פעולה כדי להבטיח את תמיכתם המתמשכת בחדשנות וביצירת סביבה אופטימלית למחקר, פיתוח וגישה בטוחה לשוק עבור טכנולוגיות מתקדמות.בנוסף, אנחנו משתפים פעולה באופן תדיר עם משרדי עורכי דין זרים מובילים בעולם.

בינה מלאכותית

תחום הבינה המלאכותית הוא אחד התחומים המרכזיים שצומח טכנולוגית ורגולטורית בשנים האחרונות. צוות הטכנולוגיות המתקדמות מלווה לקוחות בבחינת עמידת השימוש בבינה מלאכותית לתנאים הרגולטוריים החלים על הסקטור בו הם פועלים. במסגרת זו, אנחנו פועלים להביא לידיעת הלקוחות עדכונים ושינויים המתרחשים בעולם שיכולים להשפיע על פעילות הלקוח בתחום, כדוגמת ה- AI Act במדינות האיחוד האירופי והצווים הנשיאותיים בארה"ב. אחד מהתחומים שפותחו במשרד הוא ייעוץ להתאמת פעילות הלקוחות בעולמות ה-Generative AI, לרבות גיבוש מדיניות ונהלים פנימיים של שימוש בכלים אלו עבור חברות מתוך שיקולים של שמירה על זכויות קניין רוחני, פרטיות והיבטים הנוגעים לאחריות מוצרית ומקצועית.

הצוות שלנו מונע מתוך תשוקה וסקרנות אמיתיים לעולם הטכנולוגיות המתקדמות, ומחויב לשמש כגורם משפטי מוביל בתחום זה בישראל ובעולם.